Fandom

Freeciv

Míssil Nuclear

180pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

U.nuclear.png

Cost: 160 - Manteniment: 1 escut, 1 infeliç

Tecnologia requerida: Míssils

Atac: 99 - Defensa: 0

PV: 10 - PF: 1

Moviment: 16

Rang de visió: 1

  • Es pot desmantellar en una ciutat per recuperar el 50% del cost de producció.
  • És un míssil: es gasta en fer un atac.
  • L'atac d'aquesta unitat causa una explosió nuclear!
  • És una unitat de camp, crea un descontent fins i tot quan no és agressiva.
  • Pot guanyar veterania per entrenament o combat.
  • La unitat ha de ser en una ciutat, o en un Portaavions o Submarí al cap d'un torn.

Pots construir unitats de míssils nuclears quan tens l'avenç requerit, i la meravella Projecte Manhattan ha estat construïda per qualsevol jugador.

En el moment de l'impacte, l'explosió destruirà qualsevol unitat que estigui en una àrea de 3x3 quadrats, incloses unitats amigues. Quan s'ataca una ciutat, la mida de la ciutat queda dividida per dos, i els quadrats del voltant queden subjectes a radioactivitat.

CONSELL 1: Tirar míssils nuclears a l'oceà no generarà radioactivitat, i és la manera més efectiva (tot i que cara!!) de desfer-se de vaixells enemics.

CONSELL 2: Pots estar implicat en una situació on has envaït un país enemic en massa, però les ciutats enemigues són massa fortes. Abans de fer servir un Míssil Nuclear, ajunta una colla de Colons i/o Enginyers a prop de la ciutat, i tingues-los preparats per netejar la radioactivitat en el mateix torn en què ocorri! Això minimitza el risc d'hivern nuclear. Nuclears ecològiques!

Tornada a pàgina d'unitats

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori