Fandom

Freeciv

Espia

180pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

U.spy.png

Cost: 30 - Manteniment: 0

Tecnologia requerida: Espionatge

Obsoletes: Diplomàtic

Atac: 0 - Defensa: 0

PV: 10 - PF: 1

Moviment: 3

Rang de visió: 2

  • Es pot desmantellar en una ciutat per recuperar el 50% del cost de producció.
  • Pot fortificar-se, obtenint un 50% de bonificació defensiva.
  • Pot saquejar per destruir infraestructura de caselles.
  • Pot dur a terme accions diplomàtiques, i té habilitats d'espia.
  • Ignora zones de control.
  • Unitat no militar (no pot atacar; no pot imposar la llei marcial).
  • Pot guanyar veterania per entrenament o combat.

Un espia és un professional a temps complert, i com a tal és molt més hàbil en les arts de l'espionatge que el seu predecessor, el Diplomàtic.

Les habilitats més inofensives del repertori d'un Espia són la seva capacitat d'investigar ciutats - revelant informació detallada, i l'establiment d'ambaixades. No obstant, si el teu Espia s'ha guanyat una reputació pel seu comportament clandestí, serà executat si intenta d'establir una ambaixada.

També es pot fer servir per: enverinar el subministrament d'aigua d'una ciutat enemiga (reduint-ne la població); robar tecnologies específiques; i sabotejar objectius predeterminats de la ciutat (nota: sabotejar edificis en una capital o sabotejar les Muralles incrementa el risc de captura). Un Espia també pot infiltrar-se en una ciutat i provocar una revolta.

Un Espia també pot ser útil al camp de batalla - sabotejant unitats enemigues així com subornant-les perquè canviïn de bàndol.

Tornar a pàgina d'unitats

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori