Fandom

Freeciv

Carrera espacial

180pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Carrera espacial és una manera de guanyar la partida, apart d'eliminar tots els altres contrincants. Si la teva nau espacial és la primera d'arribar a Alfa Centauri, la partida s'acaba i has guanyat (és possible que aquesta opció estigui desactivada en les opcions del servidor). Abans que puguis construir peces de la nau espacial, s'ha d'haver construït la meravella Programa Apollo per qualsevol jugador. També necessites tecnologies concretes per construir les diferents parts de la nau:

B.space component.png

Component Espacial

B.space structural.png

Estructura Espacial

B.space modules.png

Mòdul Espacial

Quan has començat a construir la teva nau espacial, la pots veure amb la comanda "Nau espacial" que es troba al menú Informes. Per veure les naus espacials dels altres jugadors, selecciona el jugador al diàleg de Jugadors i clica "Nau espacial". Si la probabilitat d'èxit es menor que 100%, una part de la gent a bord pot no sobreviure al viatge. Això redueix la bonificació sobre la puntuació de la nau espacial però compta igualment com una victòria.

Si es captura la capital d'una civilització, es perdrà la nau espacial que ja s'ha llançat, per tant defensa bé la teva capital!

Consell: Si una civilització enemiga ha llançat la seva nau espacial, pots intentar construir una nau espacial lleugera amb moltes unitats de propulsió que arribi abans. L'única altra opció es capturar la seva capital.La Carrera de l'Espai és una altra manera de guanyar la partida, apart d'eliminar tots els altres contrincants. Si la teva nau espacial és la primera d'arribar a Alfa Centauri, la partida s'acaba i has guanyat (és possible que aquesta opció estigui desactivada en les opcions del servidor).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori